PR Manager Fundatia Policlinici Sociale Regina Maria

Oferte de locuri de munca  | 

Descrierea jobului:

-Coordonarea activitatii de comunicare si implementarea strategiilor;

-Elaborarea și implementarea unei strategii de comunicare care să asigure promovarea unei imagini coerente a organizaţiei şi care să permită punerea în practică a strategiei generale şi aviziunii de dezvoltare a organizaţiei sis a aiba in vedere si componenta de fundraising;

-Managementul brandului si al programelor Fundatiei PolicliniciSociale Regina Maria; · Elaborarea bugetului de comunicare;

-Organizarea, monitorizarea şi evaluarea campaniilor de comunicare şi evenimentelor fundatiei;

-Reprezentarea Fundatiei, alaturi de Directorul Executiv, în apariţiile publice, în relaţia cu mass-media, cu bloggerii, si cu partenerii din sectorul non-profit, cu partenerii corporate actuali și potențiali;

-Organizare de conferinte de presa, elaborarea de comunicate de presa;

-Elaborarea de conţinut pentru mediile offline şi online (site, blog, newsletter, facebook, twitter, linkedin, youtube etc), stabilirea tipului şi frecvenţei mesajelor publicate în mediul online;

-Elaborarea de continut pe site, articole de blog, strategiilor de optimizare a siteului si de crestere de trafic pe site;

-Administrarea campanilor de adwords;

-Realizarea de materiale de promovare Fundaţie (broşuri, flyere, rapoarte, pliante si alte materiale de comunicare);

-Realizarea Raportului anual;

-Intocmire statistici şi rapoarte ce ţin de activitateade PR a Fundaţiei.

Candidatul ideal:

· Studii superioare în Ştiinţele Comunicării

· Minimum 3-5 ani experienţă într-o poziţie de coordonare pe domeniu similar in departamente de comunicare, sect non-profit sau agentii de comunicare;

· Experienta in gestionarea campaniilor integrate de comunicare, ATL si BTL;

· Minim 2 ani experienta in marketing online;

· Experienţa în sectorul ONG

· Deschidere si dorinta de implicare in cauze sociale · Capacitatea de a organiza şi coordona evenimente mari si medii;

· Abilităţi de comunicare verbală şi în scris atât cu donatori, jurnalişti cât şi reprezentanţi ai diverselor instituţii

· Excelente abilităţi în utilizarea: MicrosoftOffice, Windows, Wordpress

· Cunostinte operare programe de grafică (Photoshop, Corel,Illustrator, InDesign), editare video şi webdesign- nivel începător

· Cunoştinte despre SEO, Google Analitycs, GoogleAdwords

· Orientat spre rezultate

· Foarte bun comunicator şi facilitator în reţea

· Cunoaşterea unei limbi străine: min engleză

· Viziune şi capacitatea de a gândi strategic pe termen lung

Cum să aplici la job: Trimite-ne un CV actualizat și o scrisoare de motivație la adresa cristiana.mateoiu@fundatiareginamaria.ro. Dacă considerăm că experiența ta este relevantă pentru poziție, te vom contacta în scurt timp.

Evenimente viitoare

Partenerii CCIFER

    • Apa Nova Bucuresti
    • Arta Grafica
    • Arval
    • BRD
    • COS
    • Credit Agricole
    • Engie
    • Exploitdaneasa
    • Finexpert
    • Formaeva
    • Gecos
    • Groupama
    • Groupe Renault
    • Gruia Dufaut
    • Hotel Mercure
    • Hotel Novotel
    • Imprimeria Arta Grafica
    • Michelin
    • Nestle
    • Novotel
    • Orange
    • Veolia Apa
    • Veolia Water Solutions

Adresse:

Ethos House
Calea Floreasca, 240B, étage 3
014475, Bucarest

Tél :+40(0)21 317 12 84

ccifer@ccifer.ro

© 2017 CCI FRANCAISE EN ROUMANIE