Portraits
Dragoș Butufei, Founder Doctor Tom: „Mi-am dorit să îi fac pe oameni fericiți în momente unice din viața lor. Din prima clipă.”

Interviu cu Dragoș Butufei, Fondator Doctor Tom
Cum descrieți industria/domeniul din care faceți parte?
Este o industrie foarte dinamică, plină de provocări și de inovație, în același timp.
Ce planuri de viitor, pe termen scurt și mediu, întreprindeți? Și care sunt provocările din sector?
Dacă vrei să îl faci pe Dumnezeu să râdă, îi spui de planurile tale 😊 Așa și în business. Este foarte greu să facem planuri predictibile pe termen scurt și mediu. Pe de altă parte, fără proiecții și planuri, nu cred că am funcționa. Provocările din sector sunt date de impredictibilitatea tuturor măsurilor fiscale și sociale pentru segmentul de afaceri, contextul social, economic și politic local, dar și la nivel global. Planurile le conturăm și mergem în acea direcție. Așa cum menționa și maestrul Celibidache: Nu te mulțumi niciodată cu mai puțin decât cu perfecțiunea! Niciodată!”. Lucrez la internaționalizarea conceptului și francizare.
Care este proiectul/procesul din companie cu care vă mândriți și care are succes la clienți?
În sine proiectul pe care îl reprezint: Doctor Tom. Sunt mândru că am reușit să inovez și să aduc o perspectiva diferită corporațiilor.
Ce înseamnă pentru dvs o comunitate de business? Care este rolul acesteia?
O comunitate de business înseamnă totul. Înseamnă oamenii care fac ca lucrurile să se întâmple, cadrul organizațional pentru a putea împărtăși din provocări și reușite, posibilitatea de dezvoltare etc. Rolul acesteia este de a reuși împreună!
Doctor Tom are la bază sinergia experienței pre și post natală. Astfel, prin ecosistemul creat și prin motorul de tracțiune al conceptului - maternity kit -, compania oferă angajaților săi și viitoarelor generații de copii produse și servicii premium, acces la educație și la sănătate. Nu livrăm produse. Oferim experiențe. Mi-am dorit încă înainte de lansarea acestui concept sub marcă proprie să integrez kit-urile Doctor Tom în politica de compensații și beneficii al organizațiilor. Mi-am dorit de fapt să ii fac pe oameni fericiți în momente unice din viața lor. Din prima clipă. Astfel încât fiecare dintre oamenii din organizații care devin părinți să aibă un start în viață cât mai frumos. Campaniile strategice pe care le-am creat până acum pentru organizațiile client completează serviciile integrate. Fiecare client corporate beneficiază de concierge order. Prin prisma conceptului și a notorietății brandurilor selectate, putem să mergem și în direcții de CSR și ESG. Astfel, facem mai bine și mai bun, atât în rândul organizațiilor, cât și în rândul oamenilor care fac parte din ele.
Împreună ne gândim cum să creștem engagementul, eficiența și randamentul. Eu cred în viitor.