Membri

De la Responsabilitatea Socială a Corporațiilor la Corporate Challenge: valori care unesc

Sâmbătă, 28 septembrie 2019 va avea loc următoarea „Cursă Roz” a Asociației Casiopeea, în Parcul Tineretului, în sprijinul femeilor care suferă de cancer la sân. Mai mult decât o provocare sportivă – fiecare aleargă sau merge în propriul său ritm – acesta este un eveniment festiv sub semnul solidarității.

Corporațiile sponsorizează cursa și, de asemenea, își pot implica echipele în Corporate Challenge. Corporate Challenge înseamnă:

- Un dispozitiv existent în cadrul unei curse solidare care a reunit, încă de la crearea sa din 2010, aproape 23.000 de participanți.

- O competiție amicală care încurajează corporațiile să implice cel mai mare număr de alergători/mărșăluitori în cursa solidară. Titularul trofeului Casiopeea din septembrie 2018 este Groupama (cu o echipă de 360 de alergători).

- Un instrument de unificare a echipei: angajații se întâlnesc, adesea însoțiți de soți și copii, întrun frumos parc din București, pentru un eveniment festiv de câteva ore, sportiv după bunul plac.

- O mărturie de angajament față de societate.

- O componentă semnificativă și vizibilă a unei politici exigente și extinse a Responsabilității Sociale a Corporațiilor, axată pe sănătate, educație în domeniul prevenției și sport.

- O afirmare a valorilor corporației: solidaritate, altruism, respect față de femei, sprijin pentru bolnavi. - Un proiect de anvergură la inițiativa unei cetățene franceze expatriate, Nathalie David, care ia adus acesteia trofeul Femmes 3000 în 2013.

Pentru informații referitoare la modalitățile de sponsorizare sau de înscriere a unei echipe în cursă, nu ezitați să ne contactați:

Béatrice Cante: marina.dersidan@gmail.com sau Alexandra Ilinca: alexandra_ilinca@yahoo.fr

Plus d'actualités

All news

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !