Comunicare -Presa  •  Business info

#flashinfo, 13 mai. Reluarea zborurilor comerciale, un factor important de relansa economica

Unul dintre cele mai afectate sectoare in contextul pandemiei Covid-19 a fost sectorul aerian. Astfel, prin diferitele restricții de circulație impuse de guverne,  majoritatea companiilor aeriene și-au redus activitatea la minim. International Air Transport Association (IATA) estimează pierderi ale industriei de peste 250 de miliarde de dolari. Mai multe detalii aici.

În România data de 15 mai anunță finalul stării de urgență și o relaxare a măsurilor de circulație. În ceea ce privește transportul aerian, Ordonanța Militară numărul 10 a impus interzicerea zborurilor până la data de 14 mai, inclusiv.  În contextul în care ne apropiem de data la care starea de urgența se va termina ne întrebăm, ce se va întâmpla cu transportul aerian?

Impactul economic asupra companiilor aeriene

Companiile aeriene sunt aproape inactive. Observăm că 90% din flota Air France-KLM este imobilizată la sol, la fel ca în cazul companiei Lufthansa, aceasta situație având un impact economic uriaș. Carsten Spohr, CEO al grupului german, a declarat că „pierde un milion de euro pe oră”. Potrivit International Air Transport Association (IATA), deficitul acestora se ridică deja la peste 250 de miliarde de dolari (230 de miliarde de euro), sau 30% din cifra de afaceri totală anuală. Pentru mai multe informatii aici

Imagine de ansamblu asupra reluării activității companiilor aeriene

Companiile aeriene pe perioada pandemiei COVID-19 au încercat să rămână cât mai aproape de nevoile pasagerilor. Astfel, o parte din acestea au oferit posibilitatea clienților de a își reprograma sau rambursa zborurile. Tot din dorința de a ține clienții informați cu privire la desfășurarea activității din aceasta perioadă, observăm publicarea unui posibil calendar al reluării activității pe site-urile companiilor aeriene.

Compania franceză Air France anunță un daily flight începând cu luna iunie. Aceștia își reiau zborurile către și dinspre România începând cu luna iunie. Astfel aeronava AF1888/89, va relua progresiv zborurile începând cu 3 iunie,  urmând ca începând cu data de 15 iunie sa propună  un zbor zilnic la prânz.  Acest program poate suferi modificări.

Air France a anunțat impunerea unui set de măsuri restrictive începând cu 11 mai, acestea având scopul de a proteja pasagerii și a reduce la minim posibilitatea de răspândirea a virusului COVID-19. Astfel, începând cu aceasta dată, purtarea măștii este obligatorie în avioanele Air France, precum si verificarea temperaturii pasagerilor înainte de îmbarcarea în avion. Mai multe informații  aici

Tarom își informează pasagerii că până la data de 14 mai inclusiv își suspendă zborurile către : Italia, Spania, Germania, Franța, Austria, Belgia, Marea Britanie, Olanda și Turcia. Cu toate acestea, compania anunța că zborurile către, și dinspre, destinații considerate ca fiind cu risc redus, vor fi operate în continuare. Aceștia specifică că aceasta derogare se va realiza cu respectarea reglementărilor în vigoare și sub rezerva posibilității suspendării. Mai multe infomatii aici

Ryanair a confirmat că va reporni 40% din orarul de zbor începând cu 1 iulie, dar va impune obligativitatea purtării măștii atât de catre pasageri cât și de personalul aeronavei.  Compania aeriană va porni cu 1.000 de zboruri pe zi începând cu 1 iulie, față de programul minimal de 30 de zboruri din prezent. Astfel, va acoperi 90% din rețeaua de dinainte de criză, dar cu frecvențe reduse.  Mai multe detalii aici

În cazul companiei Qatar Airways  zborurile continuă spre mai multe orașe din întreaga lume, inclusiv Londra, Paris, Frankfurt și Sydney, cu menținuea că acestea pot suferi modificări în funcție  de  restricțiile de intrare impuse de guverne pentru a limita răspândirea coronavirusului. Mai multe detalii aici

Turkish Airline anunță că până la data de 28 mai 2020 toate zborurile sunt suspendate. Mai multe detalii aici

Măsuri de protecție avute în vedere pe perioada zborului și impactul acestora asupra companiilor aeriene

În vederea protejării angajaților și pasagerilor au fost impuse de către majoritatea companiilor aeriene un set de măsuri precum: reguli de distanțare socială la sol și în avion,  mască obligatorie pe toată durata călătoriilor și măsurarea temperaturii pasagerilor și personalului aeronavei. Mai multe detalii aici

Este de așteptat o generalizare a măsurilor de prevenție în contextul deblocării traficului aerian. Măsurile de protecție avute în vedere pe perioada zborului vor deveni în mod cert o condiție obligatorie, care se va extinde în cazul tuturor companiilor aeriene.

International Air Transport Association (IATA) anunță că cerințele de distanțare socială la nivelul aeronavelor, indicate deja de unele guverne, ar putea reduce cu 62% din capacitatea de ocupare a avionelor. De exemplu, ținând cont de configurația populară a scaunului 3-3, distanțarea socială ar putea însemna lăsarea scaunului din mijloc gol pe ambele părți ale culoarului. În schimb, pentru aeronavele cu o configurație de 2 - 2 locuri, ar putea presupune umplerea unui singur loc pe rând pe fiecare parte a culoarului. Mai multe detalii aici.

Plus d'actualités

Noi membrii

Libra Guard

Servicii Profesionale de Securitate

Membri

În sala de escaladă nu plâng

Sunt Ionuț, am 6 ani și sufăr de parapareză spastică. Îți vorbesc în numele a 100 de copii cu dizabilități, ca mine, care au nevoie de SUPERPUTERI! ...

All news

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !