Jean RICHARD DE LATOUR a fost numit CEO al Carrefour România începând cu 1 august

Carrefour anunță numirea lui Jean RICHARD DE LATOUR în funcția de CEO al Carrefour România, începând cu luna august a acestui an. Anterior acestei poziții, Jean RICHARD DE LATOUR a fost Director Operațional Hipermarket Bassin Grand Nord în Franța.

Jean RICHARD DE LATOUR și-a început cariera în cadrul Grupului Carrefour în 2013, ca Director Studii, Inovație și Afaceri Publice, urmând ca în 2014 să fie numit Director de Cabinet al Președintelui Director General al Grupului Carrefour, poziție pe care a ocupat-o timp de doi ani. Anterior, a lucrat timp de 5 ani în cadrul Ministerului de Economie şi Finanţe din Franţa.  

În 2016, și-a extins expertiza și s-a alăturat zonei operaționale, coordonând rețeaua de hipermarketuri din Paris. Un an mai târziu a fost numit Director Operațional Hipermarket Bassin Grand Nord, Franța, o regiune care reuneşte 53 de hipermarketuri.

Absolvent al Școlii Naționale de Administrație și titular al unui Master în Afaceri Publice al Sciences Po, Jean RICHARD DE LATOUR se definește ca un om de echipă, încurajând colaborarea și fiind foarte preocupat de promovarea și dezvoltarea oamenilor.

Jean RICHARD DE LATOUR: Am primit cu bucurie acest mandat în România. Este o onoare și o provocare pentru mine să conduc operațiunile Carrefour în România, una dintre cele mai importante țări din Grupul Carrefour. Aștept cu nerăbdare această nouă etapă profesională pentru a continua dezvoltarea companiei. Știu cât de

implicată și profesionistă este întreaga echipă din România și sunt convins că, în următoarea perioadă, vom reuși să identificăm și să implementăm noi oportunități de creștere.

Jean RICHARD DE LATOUR va lucra cu o echipă formată din 6 membri ai board-ului executiv şi care vor coordona următoarele arii:

  • Cătălin Samara: Marketing, Digitalizare, E-commerce şi IT, Servicii client şi Procese omnichannel;
  • Luminița Iacob: Achiziţii şi Supply Chain;
  • Anca Damour: Corporate Affairs, Real Estate, Legal, CSR şi Comunicare externă;
  • Tareck Ouaibi: Operaţional;
  • Jean-Paul Denis: Financiar;
  • Ana Krasovschi: Resurse Umane;

***

Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 320 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Botoşani, Brăila, Buzău, Focşani, Galaţi, Iași, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu şi Ploieşti pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

În aprilie 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte 2 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru morcov și cartofi, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.

Plus d'actualités

Bilantul evenimentului

Retour sur: Business Tour Prahova

🚗Incursiunea #BusinessTourCCIFER a continuat  în județul Prahova. Alături de noi au fost peste 40 de participanți care s-au bucurat de oportunitatea...

All news

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !