Lensa, brand 100% românesc – Claritate pentru o lume cu orizonturi largi
Interviu cu Florin Melinte, Director General Lensa
Povestiți-ne pe scurt despre brandul dvs. – cum a început și care este misiunea sa?
Lensa este un brand 100% românesc, imaginat cu pasiune și încredere pentru a oferi o gamă completă de produse și soluții de prevenție, protecție, corecție și îngrijire a vederii. Povestea începe în 2013 cu un mic magazin online de lentile de contact colorate. În cei 12 ani de activitate, compania s-a poziționat printre liderii pieței de optică din România, având în prezent 94 de magazine, 87 de magazine în 38 de orașe din România, 6 în Chișinău, Republica Moldova și 1 în Sofia, Bulgaria.
Misiunea noastră este să îmbunătățim calitatea vederii oamenilor, îmbunătățindu-le astfel și calitatea vieții. Pe scurt: Ochii tăi. Misiunea noastră.
Ce produse veți aduce la Gala CCIFER și ce anume le face potrivite pentru a reprezenta atmosfera Rivierei Franceze?
Vom aduce câteva modele de ochelari de soare și rame de vedere elegante, cu design rafinat și culori pastelate, inspirate din nuanțele plajelor din Riviera Franceză: nisip fin, mare albastră.
Care este cel mai reprezentativ lucru pe care doriți ca invitații să-l experimenteze?
Ne dorim ca invitații să descopere ultimele colecții și trenduri în materie de ochelari de soare și rame de vedere și totodată să le oferim o experiență premium și consultanță de specialitate.
Ce înseamnă pentru dvs. participarea la un eveniment de networking precum Gala CCIFER?
Oportunitatea de a ne conecta cu lideri, membri CCIFER și alți profesioniști atrași de excelență și valori comune. Suntem încântați de această colaborare; pentru noi reprezintă șansa de a participa la un eveniment într-un cadru în care conexiunile informale pot duce la parteneriate de lungă durată.