Lensa, brand 100% românesc – Claritate pentru o lume cu orizonturi largi

Interviu cu Florin Melinte, Director General Lensa

Povestiți-ne pe scurt despre brandul dvs. – cum a început și care este misiunea sa?

Lensa este un brand 100% românesc, imaginat cu pasiune și încredere pentru a oferi o gamă completă de produse și soluții de prevenție, protecție, corecție și îngrijire a vederii. Povestea începe în 2013 cu un mic magazin online de lentile de contact colorate. În cei 12 ani de activitate, compania s-a poziționat printre liderii pieței de optică din România, având în prezent 94 de magazine, 87 de magazine în 38 de orașe din România, 6 în Chișinău, Republica Moldova și 1 în Sofia, Bulgaria.

Misiunea noastră este să îmbunătățim calitatea vederii oamenilor, îmbunătățindu-le astfel și calitatea vieții. Pe scurt: Ochii tăi. Misiunea noastră.

 

Ce produse veți aduce la Gala CCIFER și ce anume le face potrivite pentru a reprezenta atmosfera Rivierei Franceze?

Vom aduce câteva modele de ochelari de soare și rame de vedere elegante, cu design rafinat și culori pastelate, inspirate din nuanțele plajelor din Riviera Franceză: nisip fin, mare albastră.

 

Care este cel mai reprezentativ lucru pe care doriți ca invitații să-l experimenteze?

Ne dorim ca invitații să descopere ultimele colecții și trenduri în materie de ochelari de soare și rame de vedere și totodată să le oferim o experiență premium și consultanță de specialitate.

 

Ce înseamnă pentru dvs. participarea la un eveniment de networking precum Gala CCIFER?

Oportunitatea de a ne conecta cu lideri, membri CCIFER și alți profesioniști atrași de excelență și valori comune. Suntem încântați de această colaborare; pentru noi reprezintă șansa de a participa la un eveniment într-un cadru în care conexiunile informale pot duce la parteneriate de lungă durată.

Plus d'actualités

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !