Formare

Formare: Excelență în comunicare și vânzare în mediul online

online, România

Limba :
Roumain

Tarife : Doar 15 locuri disponibile!
Tarife :
140 Euro + TVA/persoana - pentru membrii CCIFER
160 Euro + TVA/persoana - pentru non-membrii CCIFER

Passé

L'événement est terminé.

Save the date!

[Translate to Roumain:]

Centrul de formare CCIFER are plăcerea de a vă invita la un curs online interactiv de două zile, dedicat excelenței în comunicare și vânzare în mediul online, conținând o suită de activități tematice dedicate celor care intră în contact cu clienții: reprezentanți de vânzări, manageri din departamentele de customer service sau cei din frontline.

În acesta perioadă, de criză totul s-a schimbat: de la modele de business, la comportamentul de consum și până la modul în care ne desfășurăm activitatea. Un singur lucru a rămas sigur: nevoia stringentă de a obține rezultate, adică nevoia de a genera vânzări și de a ne menține clienții cât mai aproape. Dacă și tu ești în legătură directă cu clienții, desfășurându-ți activitatea de la distanță, atunci și tu întâmpini, cel mai probabil, următoarele provocări:

  • Cum rămâi aproape de clienții tăi, cum sondez nevoile și preocupările lor, fără să îi întâlnești față în față;
  • Cum comunici cu clienții prin telefon, videoconferințe sau email, pentru a-i fideliza și pentru a genera vânzări, prin upsell și cross-sell
  • Cum poți să tratezi cererile lor cu empatie și eficiență
  • Cum gestionez relațiile cu clienții dificili, nepoliticoși sau indiferenți
  • Cum dezvolt abilitățile necesare pentru a loializa clienții în această perioadă de criză, dar și în vremuri stabile, protejând, în același timp, interesele companiei

Exemple de exerciții și activități tematice:

  • “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
  • Ce spunem și cum spunem” – abilități verbale și … vocale
  • „Dați-mi legătura” – telefonul ca tortură modernă
  • „Cineva ne privește” – excelență în mediul virtual sau față-în-față
  • „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator
  • „Oprește, privește, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
  • „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
  • „Când jocul devine dur” – consumatori dificili

Agenda

Ziua 1 – 3 ore

  • Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
  • Modelul celor 8 pași spre excelență
  • Valori / Misiune echipa CS / Rolul MEU
  • Dacă toți ar fi la fel…
  • Soluția “MEA” - Modelul Motiv – Empatie – Acțiune
  • Școala de Vulturi și Lacul Rățuștelor

Ziua 2- 3 ore

 

  • “Ascultă, Privește, Gândește” 
  • Servicii înseamnă să spunem “ne pare rău”?
  • Maximizarea oportunităților de vânzare
  • Dacă aș putea să fac orice:
  • Cele 4 trepte ale servisării clienților

Perioada : 26-27 mai 2020

Limba de formare : Romana, online

Pentru inscrieri, va rugam sa completati formularul de inscriere sau sa ne contactati la adresa formari(@)ccifer.ro .

Speaker(s)

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !