Formare

Formare: Excelență în comunicare și vânzare în mediul online

Limba : Roumain

Tarife :
Doar 15 locuri disponibile!
Tarife :
140 Euro + TVA/persoana - pentru membrii CCIFER
160 Euro + TVA/persoana - pentru non-membrii CCIFER

Data limita de inscriere a trecut *rețineți că înregistrarea evenimentului în calendarul dvs., NU înseamnă înscrierea la eveniment. Dacă doriți să participați la un eveniment, trebuie mai întâi să vă înscrieți.

Save the date!

 

Centrul de formare CCIFER are plăcerea de a vă invita la un curs online interactiv de două zile, dedicat excelenței în comunicare și vânzare în mediul online, conținând o suită de activități tematice dedicate celor care intră în contact cu clienții: reprezentanți de vânzări, manageri din departamentele de customer service sau cei din frontline.

În acesta perioadă, de criză totul s-a schimbat: de la modele de business, la comportamentul de consum și până la modul în care ne desfășurăm activitatea. Un singur lucru a rămas sigur: nevoia stringentă de a obține rezultate, adică nevoia de a genera vânzări și de a ne menține clienții cât mai aproape. Dacă și tu ești în legătură directă cu clienții, desfășurându-ți activitatea de la distanță, atunci și tu întâmpini, cel mai probabil, următoarele provocări:

  • Cum rămâi aproape de clienții tăi, cum sondez nevoile și preocupările lor, fără să îi întâlnești față în față;
  • Cum comunici cu clienții prin telefon, videoconferințe sau email, pentru a-i fideliza și pentru a genera vânzări, prin upsell și cross-sell
  • Cum poți să tratezi cererile lor cu empatie și eficiență
  • Cum gestionez relațiile cu clienții dificili, nepoliticoși sau indiferenți
  • Cum dezvolt abilitățile necesare pentru a loializa clienții în această perioadă de criză, dar și în vremuri stabile, protejând, în același timp, interesele companiei

Exemple de exerciții și activități tematice:

  • “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
  • Ce spunem și cum spunem” – abilități verbale și … vocale
  • „Dați-mi legătura” – telefonul ca tortură modernă
  • „Cineva ne privește” – excelență în mediul virtual sau față-în-față
  • „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator
  • „Oprește, privește, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
  • „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
  • „Când jocul devine dur” – consumatori dificili

Agenda

Ziua 1 – 3 ore

  • Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
  • Modelul celor 8 pași spre excelență
  • Valori / Misiune echipa CS / Rolul MEU
  • Dacă toți ar fi la fel…
  • Soluția “MEA” - Modelul Motiv – Empatie – Acțiune
  • Școala de Vulturi și Lacul Rățuștelor

Ziua 2- 3 ore

 

  • “Ascultă, Privește, Gândește” 
  • Servicii înseamnă să spunem “ne pare rău”?
  • Maximizarea oportunităților de vânzare
  • Dacă aș putea să fac orice:
  • Cele 4 trepte ale servisării clienților

Perioada : 26-27 mai 2020

Limba de formare : Romana, online

Pentru inscrieri, va rugam sa completati formularul de inscriere sau sa ne contactati la adresa formari(@)ccifer.ro .

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin