Formare  •  Evènements

Workshop: Cum creezi o cultura organizationala constructiva in compania ta?

CCIFER, Ethos House, Calea Floreasca nr. 240B
See on map

Limba :
Romana

Tarife : Tarif :
115 EURO+TVA pentru membrii CCIFER
130 EURO+TVA pentru non-membrii CCIFER

Passé

L'événement est terminé.

Daca iti place subiectul culturii si vrei sa vezi alte cateva scheme logice despre conexiunile dintre leadership si cultura, te asteptam la workshop-ul "Cum creezi o cultura organizationala constructiva in compania ta?"

Gestionarea eficace a culturii necesita cunostinte si abilitati.

Vestea buna este ca atat cunostintele cat si abilitatile pot fi dobandite, iar vestea proasta este ca aplicarea acestor abilitati nu poate fi delegata. Este in intregime responsabilitatea leadershipului organizatiei. Tipul de cultura pe care il creeaza, mentine, intretine sau schimba este atat mandria cat si responsabilitatea leaderilor.

Iar un lucru interesant de remarcat este ca, desi este in mod direct responsabila de generarea rezultatelor organizatiei, cultura nu se regaseste in lista de active din bilant.

Plecand de la aceste premize, va invitam sa participati alaturi de noi la un workshop intr-un format informal in care puteti impartasi despre cum arata cultura companiei voastre, cu ce va confruntati in gestionarea culturii si sa discutam despre ce putem face cand vine vorba de crearea unei culturi constructive in organizatia sau echipa din care faceti parte.

In cadrul acestui workshop:

- explicam principiile de functionare ale culturii

- aratam principalele parghii prin care leaderii pot gestiona propria cultura organizationala

- intelegem de ce este cultura organizatiei principalul asset

- urmarim relatia dintre rezultatele pe termen lung ale unei organizatii si cultura organizationala

- aflam ce rol joaca liderul in gestionarea culturii

- definim sursele de schimbare ale normelor comportamentale

- evidentiem diferenta dintre climat si cultura intr-o organizatie

Public tinta:

In functie de unghiul din care privim cultura, prin acest workshop ne adresam:

  • persoanelor cu experienta in conducerea oamenilor si care au nevoi de pregatire de alta natura decat acumularea de cunostinte;
  • viitorilor manageri, celor care doresc sa creeze culturi constructive (persoane aflate la inceput de drum in management si care se gandesc sa faca lucrurile diferit decat ce au vazut/ facut pana acum);
  • managerilor cu exprienta, care isi doresc sa aiba insight-uri - sa gaseasca raspunsuri la provocari prin invatare si prin discutii cu ceilalti participanti ;
  • persoanelor care asigura suportul in organizatie fie din zona de resurse umane, fie din zona de comunicare interna, care,  impreuna cu echipa de leadership a organizatiei, doresc sa creeze, sa sutina si sa transforme o cultura constructiva.

Un scurt teasing gasiti aici: https://www.youtube.com/watch?v=1jf62CdRRXc

Data : 5 iulie 2019 (9:30-17:00)

Limba de formare : Romana

Formatorul nostru: Adrian FLOREA este fondatorul companiei TREND, conduce in prezent divizia de Business Advisory si lucreaza cu echipele de board ale organizatiilor client in proiecte de transformare culturala.

El crede ca, pentru a-ti putea lasa creatia pe mainile unei echipele de management “trebuie mai intai sa treci printr-un proces de autodescoperire si acceptare“.

In ultimii 19 ani, alaturi de TREND, a dezvoltat si sustinut programe de consultanta atat pentru companii multinationale, cat si pentru firme romanesti si considera ca „marile proiecte de schimbare culturala vin la pachet cu dificultati inerente si obstacole serioase. O cultura constructiva poate fi ajutata de structuri si sisteme coerente, dar in primul este modelata de lideri”.

TREND CONSULT este o companie antreprenoriala romaneasca dedicata oamenilor cu mentalitate de crestere care doresc sa creasca diferit si sa aiba impact in societate.

Prezenta in piata de consultanta din anul 2000, compania ajuta oamenii sa se schimbe in bine si are superputerea de a le oferi programe de invatare relevante. Istoria TREND este despre oameni – din interior, de la client sau de la partenerii internationali – si despre curajul acestora de a creste impreuna.

Loc : Centrul de Formare CCIFER - Ethos House - Calea Floreasca, nr. 240B, etaj 3, Bucuresti

Tarife : 115 Euro + TVA/persoana - pentru membrii CCIFER, 130 Euro + TVA/persoana - pentru non-membrii CCIFER.

Modalități de acces

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !