Actualités

Violeta Marian, Brand Strategy & Communication, Future Ready Brands

“Ne dorim să creștem pe zona de branduri B2B, unde branding-ul s-a dovedit un instrument puternic de creștere a business-urilor”.

Cum ați descrie business-ul dvs și care este diferențiatorul pe piață?

Future-Ready Brands este studioul de strategie și design de brand cu experiență extinsă în construirea de branduri B2B și B2C din tech, FMCG, distribuție, educație, agricultură, HR, e-commerce, HoReCa. Lucrăm cu business-uri de orice dimensiuni, facem echipă cu antreprenori ambițioși, avem experiență și cu lideri de piață și corporate clients. 

Credem că ne diferențiem printr-o înțelegere a obiectivelor de business ale clienților noștri și prin adaptabilitatea la nevoile lor specifice, păstrând standardele profesionale. Modul prin care identificăm și exprimăm ideea centrală a brandului este de asemenea diferențiator. Această idee este întotdeauna ancorată în business și creează spațiu brandului pentru a evolua, a se transforma sau reinventa.

Ce v-a motivat să deveniți membru al comunității de afaceri franco-române și cum sperați să colaborați cu ceilalți membri?

De când am lansat Future-Ready Brands, am urmărit mai multe comunități de afaceri, iar comunitatea franco-română ni se pare cea mai activă. Creează constant oportunități de conectare pentru membri, propune evenimente cu tematică de interes general și grupuri de lucru specializate.

Sperăm să putem cunoaște cât mai mulți membri din București, dar și din țară, unde există multe business-uri antreprenoriale, la a căror dezvoltare putem contribui cu experiența și competențele noastre. 

Ce obiective, planuri aveți pentru viitor și ce înseamnă pentru dvs comunitatea de afaceri franco-română?

Ne dorim să creștem pe zona de branduri B2B, o categorie care are atât de mult potențial și unde branding-ul s-a dovedit un instrument puternic de creștere a business-urilor.  

Ne-am propus ca în 2025 să ajungem la cât mai multe business-uri cu workshop-ul nostru de descoperire a ADN-ului brandului, prin Lego Serious Play, o metodă care produce multe AHA’s și coeziune în echipele executive și care, în final, ne ajută să definim ideea centrală a brandului. Ne-ar plăcea sa reușim sa exploram potențiale colaborări și cu membrii din comunitatea internațională.

CCIFER reprezintă pentru noi o comunitatea deschisă, unde am întâlnit deja oameni foarte prietenoși si am participat la evenimente create pentru interacțiune si pentru a genera oportunități de colaborare.

Plus d'actualités

All news

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !