Formare

Formare: Conflict Management

CCIFER, Ethos House, Calea Floreasca, 240B, étage 3, 014475, Bucuresti, România
See on map

Limba :
Roumain

Tarife : 190 EURO+TVA/persoana pentru membrii CCIFER;
200 EURO+TVA/persoana pentru non-membrii CCIFER.

În caz de neparticipare, sumele nu vor fi rambursate.

Passé

L'événement est terminé.

Save the date! Abordarea conflictului. Gestionarea emoțiilor. Identificarea soluțiilor.

[Translate to Roumain:]

Centrul de formare CCIFER are plăcerea de a vă invita la un nou curs interactiv in class de Conflict Management. Albert Einstein spunea: „Nebunia este încercarea de a obține rezultate diferite făcând lucrurile în același fel ca de obicei”. Noi arătăm participanților la programele noastre cum pot obține rezultate mai bune făcând schimbările de comportament necesare.

Agenda cursului:

Modulul I – Abordarea conflictului și gestionarea emoțiilor :

  • Conflictul profund vs. conflictul de interese vs. conflictul de comportament
  • Caracteristici și cauze specifice
  • Recunoașterea propriilor emoții
  • Recunoașterea elementelor declanșatoare
  • Gestionarea stărilor emoționale.

Modulul II – Obținerea unei perspective comune și identificarea soluției:

  • Ascultarea și clarificarea
  • Tipuri de întrebări
  • Întrebări de identificare a soluției
  • Verificarea angajamentului
  • Planificarea implementării.

Modul I - Ce învață participanții?

  • Să identifice și să scoată la iveală conflictele pentru a le putea rezolva
  • Să recunoască reacțiile fizice care acompaniază emoțiile
  • Să identifice situațiile care au generat apariția emoțiilor
  • Să identifice ancorele și reacțiile care duc la escaladarea conflictelor
  • Să folosească tactici pentru deturnarea reacției
  • Să nu reacționeze la comportamentele conflictuale ale celuilalt
  • Să amâne reacția până în momentul în care poate discuta fără a fi dominat de emoții negative
  • Să exprime empatie față de emoțiile celuilalt

Modulul II - Ce învață participanții?

  • Să înțeleagă perspectiva celuilalt înainte de a încerca să-l convingă
  • Să evite argumentarea
  • Să folosească întrebările și ascultarea
  • Să demonstreze interes față de problema celuilalt prin ascultare
  • Să găsească o soluție percepută de ambele părți ca win-win
  • Să folosească întrebările de identificare a soluției
  • Să folosească propunerile și building-ul pentru a avansa către o soluție

Metodologie:

Învățare experiențială - experiența este un profesor puternic. În situațiile concrete de la locul de muncă poate fi uneori extrem de costisitor să înveți din greșeli. în cadrul unui program de învățare aceasta metodă de învățare implică mult mai puține riscuri.

Elementele puternice învățate ies la suprafață în partea de debrief prin intermediul căreia experiențele sunt raportate la realitățile de la locul de muncă. Participanții văd, înțeleg și experimentează modul în care comportamentul lor se poate modifica pentru a influența în mod semnificativ și pozitiv performanța. 

Prin reflectarea asupra simulării, participanții identifică ce s-a întâmplat, care au fost deciziile luate, precum și consecințele acestora. Pornind de la exemple din lumea reală, ei fac paralela cu ce s-a întâmplat acum și ce li se întâmplă zi de zi. Astfel pot identifica anumite schimbări de comportament care pot duce la creșterea performanței și este generată dorința de a iniția aceste schimbări. Pentru ca noile comportamente să se transforme în modalități curente de acțiune, schimbarea trebuie susținută în cadrul organizației, respectând principiile de transfer al învățării.

Analiză comportamentală - Folosim analiza comportamentala în programele noastre în mai multe etape:

  • în etapa de construcție a programului, pentru a identifica comportamentele care produc rezultatele dorite;
  • în etapa de livrare a programului, pentru a determina schimbările de comportament necesare;
  • în etapa de susținere a transferului în practică, prin pregătirea managerilor să acorde feedback pe comportamente concrete;
  • în etapele de evaluare, pentru a ne referi la aspecte observabile și măsurabile.

Analiza exercițiilor și role play-urilor, dar și feedbackul acordat participanților la programele noastre, trec dincolo de părerea subiectivă a trainerului. Ele se bazează pe comportamente concrete care sunt observate și analizate, și pe care participanții le pot recunoaște cu ușurință atât în înregistrările video cât și în activitatea lor la locul de muncă.

Limba: Română

Dată: 14 noiembrie 2022 (9h30- 17h30)

Loc: sediul CCIFER (Ethos House, Calea Floreasca, nr 240B, etaj 3, București)

Limba: Română

Tarif: 190 EURO+TVA/persoana pentru membrii CCIFER

           200 EURO+TVA/persoana pentru non-membrii CCIFER.

GDPR:

Tratăm datele cu toată responsabilitatea, găsiți detalii despre modul de prelucrare și măsurile de protejare a confidențialității aici. Confirmarea participării dvs. la acest eveniment constituie exprimarea acordului pentru eventuala prelucrare de date.

Speaker(s)

Modalități de acces

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !