NICOLAAS HOUWERT, General manager Intercontinental Athénée Palace Bucharest

Această locație istorică ocupă un loc special în inimile noastre, iar renovarea sa marchează un pas important pentru noi.

  • Cum descrieți sintetic industria, domeniul din care faceți parte?  

Industria ospitalității din România trece printr-o perioadă de creștere și modernizare considerabilă. Cu un număr tot mai mare de hoteluri nou deschise și investiții în infrastructură, industria evoluează rapid și se adaptează pentru a satisface cerințele turiștilor interni și internaționali.  În plus, sectorul public și cel privat depun eforturi concertate pentru promovarea destinațiilor locale, abordare menită să îmbunătățească experiența turistică. La nivel de capitală, Bucureștiul se remarcă în special ca un hub dinamic, prezentând un amestec de farmec istoric și facilități contemporane, ce atrage o gamă diversă de vizitatori. De la clădiri istorice la spații de cazare recent deschise, orașul satisface o varietate de preferințe și nevoi. În acest context, concentrarea pe satisfacția oaspeților și pe excelența serviciilor oferite rămâne esențială, consolidând reputația pozitivă a ospitalității românești. 

  • Ce planuri de viitor, pe termen scurt și mediu, întreprindeți?  

În perioada imediat următoare ne concentrăm pe terasa restaurantului Roberto’s, care va fi atracția sezonului estival. Ne dorim să transformăm terasa în destinația principală a verii atât pentru oaspeții de leisure, cât și pentru cei de business, oferind opțiuni culinare à la carte deosebite și organizând evenimente inedite pe tot parcursul verii. Cu un bar nou pe terasă, suntem entuziasmați să invităm oaspeții să descopere experiențe noi, senzoriale, mult mai bogate, cu noile noaste cocktailuri de vară și să se delecteze într-o ambianță de relaxare și rafinament. În plus, suntem nerăbdători să pregătim redeschiderea Café Athénée în această toamnă. Această locație istorică ocupă un loc special în inimile noastre, iar renovarea sa marchează un pas important pentru noi. Cu o transformare completă, Café Athénée va fi reintrodusă într-o lumină nouă și distinctivă, integrându-se perfect cu farmecul istoric al clădirii și va marca anul acesta un moment semnificativ pentru hotelul nostru.  

  • Care este proiectul/procesul din companie cu care vă mândriți și care are succes la clienți? 

Ne mândrim enorm cu abordarea noastră multilaterală în ceea ce privește conferințele și evenimentele, dar și cateringul extern. La InterContinental Athénée Palace, avem o echipă foarte profesionistă care răspunde nevoilor punctuale ale clienților și organizatorilor de evenimente. Fiecare aspect al serviciilor noastre se concentrează pe crearea unor experiențe deosebite, transformând orice interacțiune din cadrul evenimentelor în ocazii cu adevărat memorabile. Fie că este o simplă întâlnire de business sau o conferință de anvergură, o nuntă sau un eveniment social extravagant, echipa noastră se preocupă să ducă fiecare eveniment la următorul nivel. Acest angajament se extinde în toate zonele pe care le acoperim, de la calitatea alimentelor și a băuturilor, atenția meticuloasă la detalii și receptivitatea la nevoile clienților și până la expertiza tehnică. Toate aceste eforturi au fost recunoscute prin câștigarea unor premii precum „Cel mai bun hotel MICE din România în 2023” oferit de World Travel Awards și „Cel mai bun hotel de business – oraș” oferit de Trends HRB. Aceste distincții oglindesc preocuparea noastră profundă pentru organizarea evenimentelor de succes și depășirea așteptărilor oaspeților noștri. 

  • Ce înseamnă pentru dvs o comunitate de business? Cum o descrieți? 

O comunitate de business este asemeni unui ecosistem vibrant, în care fiecare entitate își joacă propriul rol în menținerea bunăstării și creșterii mediului în ansamblul său. În calitatea noastră de hotel de lux strâns conectat cu comunitatea de afaceri locală, ne asumăm responsabilitatea nu numai de a găzdui evenimente și de a crea parteneriate, ci și de a oferi ceva înapoi comunității și de a sprijini dezvoltarea talentelor viitoare. Astfel, oferind locuri de muncă și stagii de internship tinerilor din școli și universități, atât celor care urmăresc cariere în domeniul ospitalității, dar nu numai, contribuim la dezvoltarea unui ecosistem mai larg, oferind oportunități valoroase de învățare și contribuind la dezvoltarea următoarei generații de profesioniști. Această interrelaționare asigură nu doar bunăstarea propriului business, dar stimulează în același timp creșterea și prosperitatea comunității în ansamblul ei. 

Plus d'actualités

Noi membrii

SpeakUp Dynamics

Boutique de coaching în comunicare, public speaking și interculturalitate pentru vorbitori non-nativi de franceză, engleză și română

All news

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !