Ondine Ionici, Owner Oblio

Toy store & Party articles: Părinții sunt foarte bine informați acum și doresc să le ofere copiilor jucării sigure, confecționate din materiale naturale

  • Cum descrieți sintetic industria, domeniul din care faceți parte?  

Domeniul acesta de activitate, al comerțului cu jucării, a evoluat foarte mult pe piața din România din anul 2008, când am început noi activitatea, până în prezent. Dacă atunci nu se găseau aproape deloc jucării de lemn, educative, jucării sustenabile, în general (după ce am înființat firma și am început activitatea, descoperisem doar două), acum situația este cu totul alta. De la an la an tot mai multe firme sunt înființate, ele importă și comercializează jucării în mediul online. Părinții sunt foarte bine informați acum și doresc să le ofere copiilor jucării sigure, confecționate din materiale naturale (lemn, bumbac, cauciuc natural, etc.), jocuri educative care să îi ajute pe cei mici să deprindă anumite abilități, nu mai vor plastic și jucării cu baterii. Se gândesc foarte mult și la impactul pe care îl au aceste produse asupra mediului, prin urmare privilegiază jucăriile care se pot transmite din generație în generație. 

Din păcate, încă există prea multe jucării din plastic (care nu e obținut din reciclare în cea mai mare parte din cazuri), iar cei mai mari actori din acest domeniu, companii cu acționariat străin (dețin în jur de 90% din piața românească), comercializează în continuare astfel de produse.  

  • Ce planuri de viitor, pe termen scurt și mediu, întreprindeți? Care este proiectul/procesul din companie cu care vă mândriți și care are succes la clienți? 

Proiectul cu care echipa Oblio se mândrește și care este apreciat de clienți este magazinul nostru care de 8 ani se găsește în centrul comercial Promenada Mall din București. Acest magazin a evoluat odată cu copiii noștri, dar și cu cei ai clienților noștri. Zilele trecute, o mămică a venit însoțită de fetița ei de 14 ani și mi-a arătat jocurile și jucăriile pe care le-a avut de-a lungul timpului cumpărate de la noi din magazin. A fost emoționant să o văd cum povestea cu atâta bucurie despre copilăria ei alături de jocurile Oblio. Și sentimentul trăit a fost de împlinire sufletească, de validare, că e bine ceea ce facem, că putem contribui și noi, chiar dacă poate într-o mică măsură (căci părinții sunt marii actori), la creșterea unei generații de copii senini, cu încredere în ei și pur și simplu faini.  

Planul nostru de viitor, pe termen scurt, este refacerea site-ului OBLIO.RO (estimăm că va fi gata foarte curând), iar pe termen mediu, deschiderea unui al doilea punct de lucru (dacă situația socio-economică și politică va fi favorabilă și dacă vom găsi locația potrivită).  

  • Ce înseamnă pentru dvs o comunitate de business? Cum o descrieți? 

O comunitate de business este precum cea generată de CCIFER, adică sunt aduse în același loc, prin diverse acțiuni, companii cu obiecte de activitate diverse, care se pot intersecta și colabora la un moment dat. Întâlnirile de networking sunt foarte valoroase căci astfel putem stabili contacte cu oameni cheie din companii și putem contribui la dezvoltarea reciprocă a acestora. O comunitate de business eficace este acea comunitate în care comunicarea se realizează ușor, în care specialiștii în anumite domenii îi pot ajuta pe cei care caută informații, în care cererea se întâlnește cu oferta. Nu în ultimul rând, această comunitate poate deveni și una a prieteniilor sincere, a relațiilor interumane frumoase, in care discuțiile merg și dincolo de business.  

Plus d'actualités

Noi membrii

SpeakUp Dynamics

Boutique de coaching în comunicare, public speaking și interculturalitate pentru vorbitori non-nativi de franceză, engleză și română

All news

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !